mandag 22. februar 2010

How to Dress Like a Star Soap


Noen ganger ser jeg såpeoperaer.

Ikke fordi jeg liker dem. Faktisk, jeg hater dem. De er fryktelig vondt å se, og totalt chick show. Hvis noen gang noe var skrevet og utformet spesielt for kvinner, det er såper.

Så hvorfor gjør jeg torturere meg slik? Hvorfor må jeg se disse Gud forferdelige ting?

En søken etter kunnskap, selvfølgelig. Klær-spesifikk kunnskap for å være nøyaktig.

Husk at disse såpene er laget spesielt for kvinner ... så mennene på disse konsertene, i tillegg til å være pen, er alltid svært velkledd. Selv i deres uformelle antrekk, de er "kledd for å imponere.

Fargene, stilene, hvordan det passer til alle sammen ... du kan aldri gå galt hvis du følger stiler vises i såper.

Nå som jeg nevnte, de er fryktelig og vondt å se på. Så hva er den enkleste måten å gå om du gjør din "forskning?" Personlig liker jeg å tape den viser. Så jeg kan se dem når jeg har en sjanse og gjøre produktiv bruk av spole fremover knappen. Jeg kan gå gjennom 3 eller 4 timer med såpe i ca 30 minutter.

Andre forslag:

- Slå av lyden. Ikke tortur selv unødvendig.

- Ta notater. Du vil aldri huske alt.

- Finn én av to tegn du kan identifisere deg med, eller som du synes alltid se bra ut, og betaler spesifikk oppmerksomhet til hva de slitasje.

- Legg merke til fargene og hvilke farger ser ut til å gå godt sammen. Legg også merke til følelsene du får når du ser disse farger og fargekombinasjoner (hva som er tøft, hva er sexy, er det gøy, hva er lykkelig, hva er avslappet, osv.).

- Og til slutt, ikke får avhengige av såpeoperaer stund gjør din forskning. Det er bare trist.