torsdag 20. mai 2010

Hva er The Etiquette On Skilsmisse Dating?


Jeg fikk et notat fra en gammel venn som sier noe skilsmisse dating emner på bloggen vil være nyttig for henne. Her er hva hun skrev:

"Ikke sikker på om du vet at jeg en fraskilt mor med to ... Jeg har vært på min egen i flere år og har vært veldig forsiktig med dating, integrering osv. .. Jeg har vært sammen noen for over et år og er nå begynner å integrere barna inn i bildet. Jeg har vært veldig tregt i prosessen som jeg ikke tror på paraderte menn inn og ut av mine barn livet, etc. ..

Vil gjerne høre tanker om ...

En. Hvor lenge bør du vente med å introdusere barna til noen du dating? ...

2. Hvor lenge bør du vente med å ha "tilbringe nettene" med den personen du dating og barna dine. Dersom du har et snakke med barna på forhånd .... Skulle du enkelt inn i det ... har personen starte med sofaen og deretter flytte til soverommet??

Tre. Fremgangsmåte for å sørge for at personen du dating er en god passform for deg og barna dine. Jeg tror ikke folk tror dette gjennom ... Kan de håndtere dag-til-dag liv med det kaoset som barna bringer - fra søsken kamper, hver dag prat, aktiviteter, etc. ... "

Så damer (og herrer) gir oss tanker på min venns spørsmål. Jeg er sikker på at dere alle vil ha noen god innsikt i hva som har fungert og hva har ikke!

Tuomioistuin sanoo 32.000 dollaria on liian paljon hyv�ill� povi