fredag 6. mai 2011

Hvorfor Too Much Dating Is Bad


I en nasjonal trend, er single mennesker som søker råd fra profesjonelle dating â € œcoaches.â €

Noen ensomme hjerter er villig til å betale opp til $ 100 for en time for å få råd om hvordan du â € œhone sine forførende evner for ofte vexing dating verden, € Â ifølge en artikkel i denne avisen.

Bortsett fra prisen gouging, ser jeg ikke noe galt med den forlatte søker tips om hvordan å tiltrekke det motsatte kjønn. Men her er noe en dating â € œcoachâ € sannsynligvis ikke vil fortelle deg. Å ha altfor mange datoer er verre enn å ha ingen. Høres crazy, vet jeg. La meg forklare.

Da jeg var i min tidlige tredveårene, innså jeg at jeg var ensom, å ha en spredt dating liv.

Så en venn og jeg, som også var ensom, besluttet å gjøre noe med det. Vi skapte â € œBucks County Singles Servering Club.â €

Ideen var å få lokale single å møte en gang i måneden på en restaurant. Hvis du møtt noen du likte, var det opp til deg å lage en dato. Hvis ikke, alt det koste deg var prisen på en middag, og det var alltid neste måned.

Vi annonserte og telefonsamtaler helte i.

Vi hadde det gøy, og delte mange gode måltider. Minst ett par ble engasjert etter møtet gjennom vår klubb.

Vi hadde rundt 10 singler på vår første samvær på King George Inn i Bristol. Jeg fikk en dato ut av den. Det gjorde min kompis.

Våre annonser oppført våre telefonnumre. En dag fikk jeg en telefon fra en rasende kvinne som sa hun hadde ringte min kompis for informasjon.

â € œYou vet hva han spurte meg? â € hveste hun. â € œHe ville vite hvor mye jeg veide! â €

Jeg ba om unnskyldning, men hun ville ikke akseptere. Jeg tror ikke hun noen gang kom ut til våre middager.

Vi skjermes deltakere, men oddballs gled gjennom. En kvinne insisterte hun møte oss begge på Waterfront Grill i Bristol, hvor vi gjorde. Som vi nippet drinker, løftet hun buksebenet for å avdekke en tilbakelagt snuteparti 0,38 revolver i en etappe sele.

En annen kvinne, en tannpleier, insisterte min kompis følge henne til hennes tannlege kontor â € "etter timer.

â € œShe sette meg i stolen og undersøkt tennene mine, â € sa han til meg, â € œAnd da hun ... â €

Stopp! Jeg sa.

â € œ ... flossed me.â €

Som klubben vokste, så gjorde min antall datoer. Det kom til der jeg var ute de fleste netter. Dette ble et mareritt.

Jeg fikk min datoer navn galt, kunne ikke huske hvilke filmer vi hadde sett sammen, minnes datoer med en som jeg hadde med en annen.

Hjernen min frazzled.

De stress vokste og stresset gjorde meg kort lunte på jobben.

Jeg begynte faktisk ønsker for min fredelige, ensomme-hjerte livet tilbake.

Dette endte da jeg møtte min kone, som ikke var en del av dining klubben. Det var ni måneder fra vår første date til vår bryllupsdag. Så plutselig hadde vi tre barn â € "Bing, Bang og Boom.

Hvis du er ensom og søker en kjæreste, er her noen gratis råd sanket fra min erfaring som en tilfeldig Romeo.

Den beste åpningsreplikken er â € œHi.â €

En casual pizza og cola dato er det like moro som de mest omhyggelig planlagt utflukt til en kostbar klubb / bar / restaurant.

Du vil vite når den rette dukker opp.

Aldri spørre en kvinne hennes vekt.

Alltid floss.

JD Mullane, http://www.phillyburbs.com