søndag 11. september 2011

Enkelhet i Club


Jeg har funnet fra mine tidligere clubbing erfaringer at så lenge du kler deg kult, lukte godt, dans ganske godt, og vise litt guts ved nærmer kvinner, vil du få flere jenter enn et pent ansikt fyr som står i hjørnet å se på folk dans.

De fleste jenter i klubben er ikke ute etter "Mr. Perfect." De er bare ute etter moro og kanskje en "gjennomførbart" fyr. Husk, kvinner er der for å ha det gøy og det er for stressende og ikke mye gøy å gå rundt på jakt etter Mr. Perfect.

Hvordan fremstille dere selv som en "gjennomførbart" guy?

Målet er ikke å være den flotteste fyren eller den beste Macker eller den beste danseren. Det er ganske enkelt å se alright, snakker alright, og dans alright, fordi de fleste jenter er ikke så snobby på dansegulvet. Så lenge du har de enkle ting ned, er du en "gjennomførbart" fyr.

Ikke prøv for hardt - det vil gjøre at du ser ut som en single-minded, desperate sex freak. Alltid være kjølig, rolig og selvsikker.

I utgangspunktet er mitt spill basert på å være nøytral og enkel. Så lenge du ikke er altfor grusomme ser, trenger du ikke danse veldig rart, eller snakke som en Ogre, vil du sannsynligvis bli akseptert av 75% av kyllingene du nærmer deg. De som avviser du sannsynligvis altfor snobby likevel ... fordi du er en ganske god fangst.

Når du har en enkel kamp plan, ikke legge for mye press på deg selv, og fokusere på FUN, vil du bli mer vellykket enn hvis du er uptight, alltid prøver å tenke på noe smart å si, eller utgir seg for å være noe eller noen som du ikke.

Ja det er et tall spill i klubben, så ikke bli betatt med bare én jente. Og være trygt persistent i tilnærminger.

Her er min game plan for de som trenger noen eksempler:

1. Øyekontakt.

2. Smil.

3. Hvis hun smiler tilbake, sier jeg, "Hei, hva heter du?"

4. Jeg vil ikke gi henne mitt navn først, jeg ønsker å se om hun virkelig er interessert i meg.

5. Etter at jeg får navnet hennes, smiler jeg og sier "La oss danse." Hvis hun avviser meg jeg flytter videre.

Seks. Etter bumping og sliping med henne (mens du berører hennes subtilt) Jeg spør om hun ønsker å gå et sted så vi kan snakke. Hvis hun ikke går jeg videre til en annen jente.

7. Når du får henne til et avsidesliggende sted, forføre deg henne med smil, lys og morsomme convo og Kino (berøring). Hun vil forføre deg tilbake fordi hun er også interessert i deg. Husk, er forførelse en to-player spill. Du trenger ikke å gjøre alt arbeidet. Reagere på hennes subtile forførelser, i stedet for å prøve å gjøre alt.

8. Deretter kan du flytte inn for kyss. Dette vil være den ultimate interesse test. Kysser vanligvis vil bryte eventuelle gjenværende barrierer som hun kan ha opp.

9. Det jeg liker å gjøre er å være subtil og erting med mine lepper. Jeg prøver å ikke bruke tungen i begynnelsen. Dette vil gjøre henne vil at tungen enda mer, og til slutt vil hun ta frem hennes.

10. Etter at du kysse henne, du bare gjør det nære som du føler er riktig. Kanskje du ønsker å gjøre en one-night-stand lukke, eller bare et telefonnummer nært, så du kan gå jobbe noen andre kyllinger.

Simple!


Husk at enkelhet er også svært effektivt når du er på utkikk etter langsiktige relasjoner. Hvis du er på forhånd og ærlig i motivet ditt, vil du mest sannsynlig finne en jente som føler på samme måte.

Nasıl Daha Çekici olun