lørdag 3. september 2011

Respektere Yourself


Mine herrer, må du først respektere deg selv, dine personlige plass, tiden din, og dine egne interesser før du kan ærlig vise takknemlighet for andres. Dette er grunnleggende egenomsorg, som å børste håret i morgen.

Hvis du mener at andre folks tid, rom, eiendeler, og følelser er viktigere for deg enn din egen, så du ikke respektere deg selv.

Jeg forstår at det er høflig å ta hensyn til andres følelser og eiendom, men når du forsømmer ditt eget i prosessen du arbeider med et stort problem. Mange menn som ikke lykkes med kvinner har en tendens til å tilbe bakken at de kvinnene gå på og insisterer på å se verden gjennom deres øyne, og overser hva de selv ser.

Melissa sier at jeg skal slutte å spise kjøtt. Tracy vil at jeg skal begynne å komme hjem kl 21:00 fordi hun ikke liker meg ute om natten. Jeg sluttet å samle tog som en hobby, fordi kjæresten min synes det er barnslig og vi skal selge dem alle i morgen på E-Bay. Jeg ville elske å gå ut med dere, men kjæresten min vil ikke la meg.

Vær sterk!

Jeg er ikke forteller deg å være en brutal eller ufølsom, men, mine herrer, minner jeg deg at du kjører ditt liv og hver avgjørelse som du gjør deg til slutt vil måtte forholde seg til ... alene.

Så så lenge det ikke er ulovlig, farlig, eller avtaler med dyr lemlestelse, bør kjæresten din ikke være å gi deg råd, krav eller ultimatum om hva du bør gjøre. Hun er ikke respektere din personlige plass og din frihet til å velge selv om hun synes det er idiotisk. Bare fordi hun ikke liker det du gjør betyr ikke at du ikke trenger å like det. Du liker å gjøre hva du liker å gjøre.

Når du slutter å respektere deg selv for å behage en kjæreste, kone, forlovede, etc. .. hun mister respekten for deg også, og stopper "ber" deg til å gjøre ting og begynner å "fortelle" deg hva du skal gjøre, slitasje, spise, etc.

Den gjennomsnittlige kvinne er kvalm av dette, og hvis du har denne typen tankegang så må du endre det fordi det er feminin. De fleste kvinner forventer at mannen til å ta ansvar, fatte beslutninger, og forsiktig korrigere henne når hun steg ut av plass. Han er mannen, som har vært hans jobb for de siste 250 millioner år.

Hvis din mann muskelen er som Jell-O, kan du like godt akseptere at du er "bunnen av tønna" fordi bare en hunn med alvorlige emosjonelle problemer eller en virkelig crappy omdømme vil bli tiltrukket til deg. Hvis det er det du liker ... til hver sin egen.

Som for resten av oss skal vi lære å ta kontroll over våre liv og våre skjebner og være de menn som vi alltid har ønsket å være.

Nå samfunnet har hatt en stor rolle i å ødelegge den moderne mann. Kvinner har sagt i årevis at de ønsker en mann som har mer feminine egenskaper enn mannlige egenskaper. Jeg tror at velmenende kvinner tok det de ville ha en liten bit av og gjorde en hel mann ut av det.

Ved å snakke med kvinner som jeg kjenner, og intervjue menn som er mer følsomme enn tøff, har jeg kommet til en konklusjon: Kvinner liker tøffe gutta med en balanse av menneskelige følelser.

Hvis du slice hånden åpen og blør i hjel, og hun ler av hvor mye av en wuss som du ser ut som ... sparke henne til dem fortauskant. En kvinne som virkelig brydde seg om du ville være for opptatt panikk og febrilsk prøver å stoppe blødningen i stedet for å le av deg å miste kjølig.

Nå hvis du er redd for noe som ikke kan drepe deg, gjør du mister jobben din, eller gjøre store kroppslige skade for deg, så det er best hvis du ikke publisere det.

Men hvis kjæresten din får en forfremmelse, feire. Hvis hun mister jobben sin, så sture rundt med henne for en liten stund. Hvis hun sier noe uhøflig til deg, la henne vite på ingen usikre vilkår at hun bedre ser munnen eller hun vil ikke ha en kjæreste. Alt mens du gjør det på et kjølig, ikke-emosjonell måte.

Ikke bli hennes terapeut eller kjæreste, men lytte og nikke mye. Mesteparten av tiden hun allerede vet hva hun ønsker å gjøre, men vil bare noen til å lytte slik at hun kan få det ut av brystet hennes. Du kan være hennes anker og ikke engang trenger å gjøre mye.