lørdag 1. oktober 2011

Din Emosjonell Trigger


De fleste som starter et kurs av selvtillit forbedring har noen form for emosjonell trigger - ofte negative.

Kanskje de føler seg respektert, har opplevd avvisning (s), blitt dumpet, eller generelt føler seg ensom eller deprimert. Men det er det stadiet der de slår at negative følelser til en inspirasjon og si: "Nok er nok, det er på tide å forandre!"

Denne motivasjonen varer vanligvis så lenge emosjonelle trigger. Oftere enn ikke, folk begynner i brann, spise sunt, traff gym, traff bøker, prate med flere kvinner og så videre. Hver gang de gjør det, føler de stasjonen og innse det hodet.

Problemet er at når den følelsesmessige trigger begynner å avta, begynner de å slakk av.

Deres kosthold begynner å tillate sporadiske McDonalds eller binge-drikking økt. Deres gym rutine blir en gang i blant besøk og de er tilbake i sin brunst - fjernkontroll og en øl i hendene.

Det vil si, inntil neste gang de føler en følelsesmessig trigger, så de starter opp igjen.

Nøkkelen er å holde den følelsesmessige utløser frisk og reflektere over den regelmessig. Skriv det ned i detalj hvis du vil og lese den hver dag. Hver gang du er debattere om å gå til gym eller sitte og spille Playstation, eller hver gang du tenker på bestiller en pizza, minn deg selv hvordan du følte da du gjorde at avgjørelsen om å forbedre deg selv og hvorfor du bør unngå disse dårlige vaner.

Personlig har jeg gjort noen eksepsjonelle fysiske og mentale forbedringer de siste årene, og jeg innrømme at mange av mine emosjonelle triggere relatert til jenter. Jeg har imidlertid vært i et forhold de siste 9 månedene, og selv om ting er bra mellom oss, endte jeg opp med å få litt selvtilfreds med meg selv.

Jeg hadde vært en dedikert helse freak de siste 2 årene, og likevel i disse månedene sluttet jeg å trene så mye og begynte å spise snack mat. Så et par uker siden min venn gjorde en uskyldig kommentar om min "kjærlighet håndtak" og det slo meg hvor mye jeg har latt meg gå! Jeg skammet meg over meg selv og følte at jeg hadde kastet bort år med hardt arbeid.

På ettertanke innså jeg at min opprinnelige følelsesmessige utløse hadde gått.

Å være i et lykkelig forhold, det gjorde jeg ikke trenger å tiltrekke seg eller imponere kvinner eller unngå avvisning lenger. Det jeg trengte var en emosjonell trigger. Og jeg fant en i min avsky hos meg selv på å bli så lat og jeg lovet å knipse ut av det.

Heldigvis fikk jeg tatt meg selv i tidlige stadier av selvtilfredshet. Nå er jeg tilbake i form, trener hardt og forbedre meg selv igjen. Denne gangen for å beholde denne følelsen av skam i sjakk.

Kort sagt, ikke mister av syne din emosjonelle avtrekkeren. Bruk den til å hjelpe deg å slå selvtilfredshet og fortsette å forbedre!

Tolkning DIY Blind Dating Red bøsser