mandag 15. oktober 2012

Du er at du er klar for en tur til Cougar Town?


Av Nathan Hale Williams

Min mor ringte meg en dag for et par år tilbake med en mutt stemme skam. Hun hadde noe å fortelle meg. "I går kveld hadde jeg en drøm om en mann," sa hun. Klart, det gjorde jeg ikke se problemet med det og var ganske fornøyd. "Vel, det er mer. Han er en mye yngre mann. "Likevel kunne jeg ikke se problemet. Deretter sa hun, "Den unge mannen var Usher. Ville du tankene hvis jeg noen gang datet en yngre mann? "Når vi kontrollerer min latter, forsikret jeg henne at jeg ikke ville, særlig hvis det var Usher.

Nylig kom en av mine søster-venner til meg med en lignende virkelige dilemma. Hun hadde møtt en mann på en av de populære dating sites, men han var 13 år yngre enn henne. Hun hadde gått på en date med ham og var veldig interessert. Likevel kunne hun ikke komme over sin alder. "Han er på samme alder som [hennes yngre bror], som er brutto," sa hun. "Men, kjære, han er ikke din bror,» svarte jeg. Jeg har alltid en ekspansiv visning på dating og kjærlighet, så jeg egentlig ikke se problemet. Hvis mannen var moden, gjorde henne glad og kunne holde sin egen, så hans alder egentlig ikke bør bety noe. Vi vet alle masse "førti-somethings" som opptrer deres skostørrelse og ikke deres alder.

Videre fra hva hun beskrev fyren hadde sitt liv sammen - en stor jobb, ingen barn, en sterk familie bakgrunn. Og ved hennes konto, var han fint. Min eneste påminnelse var at selv om han kan være moden på papir, og i løpet av første inntrykk, hvis hun skulle inn et langsiktig forhold med ham, ville hun alltid må ta sin alder i betraktning når man vurderer sine handlinger.

"Men, du sa hans alder bør ikke saken," hun avhørt. Sant, men etter å ha vært i et forhold med noen som var 10 år eldre enn meg, jeg også visste at det var noen hensyn å nevne. På 26-år-gamle, var jeg en vellykket advokat og hadde min handle sammen også. Men jeg var fortsatt 26 da jeg gikk inn i forholdet. Og ofte, antok min partner jeg var moden nok til å gjøre visse beslutninger som jeg ikke var. Jeg var moden profesjonelt, men ikke så mye personlig. Jeg hadde viet hele mitt liv til å oppnå i skole og arbeid, men jeg var fortsatt veldig mye i mitt 20s. Jeg ga min søster-venn noen eksempler på hvordan det kom opp i mitt forhold og problemene det forårsaket. Med det sagt, er hver person annerledes og min erfaring var ikke nødvendigvis regelen.

Jeg oppfordret min søster-venn til å utforske forholdet med ham. (De har vært ute på flere datoer og det har fortsatt å gå bra.) Hun hadde ingenting å tape og alt å vinne. Og kanskje litt ung kjærlighet sette noen futt i trinn henne, ikke sant?

Jeg konsekvent si at dating er vanskelig for alle. Jo flere restriksjoner du putter på dine potensielle partnere, jo mer du krympe dating bassenget. Hvis en ganske ung ting fanger din interesse, ikke være så raske til å kaste guppy tilbake i havet. Han kan være akkurat det du trenger. Så, damer, spør jeg deg: Vil du ta en tur til Cougar Town?