torsdag 1. november 2012

Hvorfor Dating Is Like Kjøleskap Shopping


Av Ariane Marder

Ja, det er sant. En real-life mann (med 40 år av livet under hans belte, ikke mindre) sa at dating er i utgangspunktet som å gå til Walmart og sammenligne kjøleskap.

Jeg må si utenfor balltre som sa fyren er på min sh * t liste. Og når du hører historien, vil du mest sannsynlig enige om at han fortjener to tommelen ned.

En venn av meg har datet en fyr for det siste året og en halv. Han virket stor og virkelig inn i henne. Han tok selv opp ekteskapet og fortalte henne at han var klar til å slå seg ned. Men nylig har han hatt den voksne versjonen av maur i buksene og andre å gjette forholdet.

En natt etter at han kom tilbake fra sin college reunion, sa han til henne: «Jeg har tenkt. Jeg har aldri egentlig trodde jeg ville ende opp med noen som ikke var Ivy League "(Bloggers NB! EW) Da gikk han på å begå metafor-selvmord:". Jeg er ikke den typen person til å kjøpe den første kjøleskap Jeg skjønner. Jeg shoppe rundt og sammenligne før du forplikter. "

Seriøst, ønsker dude, ingen jente å være en i forhold til en husholdningsapparater-EVER! Og hvis du har en Sub-Zero, hvorfor i all verden skulle du ønske noe annet?

Sei sicuro di essere pronto per un viaggio a Cougar Town?