torsdag 11. august 2011

Seduction med Dance


Har du noen gang ønsket å holde mange kvinner i armene dine, få dem til å se inn i øynene, og få dem lengsel etter mer?

Vel, det er veldig enkelt - lære å danse.

Jeg snakker ikke om høyt disco klubber, men sosiale danser som swing eller noe annet der du kan lede kvinnene, spinne henne i den retningen du ønsker, og ha henne ser dypt inn i øynene.

Jeg har bare danset i litt over et år nå, og hva en forskjell det har gjort i mitt sosiale liv. Jeg var en av de "aldri danse dudes" fordi det er bare ikke kult. Men la meg fortelle deg, en ekte Don Juan kjenner loven av forførelsen. Og forførelse gjennom dans er bare ett avenue han har i lommen.

Bare den andre kvelden jeg gikk ut med en dato til dette svinge klubben. Jeg kunne ikke tro hvor mange single kvinner var der i klubben, langs veggen bare døende å være føre på dansegulvet. Og å være en sann fin rykk, forlot jeg mitt dato for en stund og gikk bort og danset med tre herlige damer (ikke alle på en gang).

Man gjorde jeg ha mye moro! Et par minutter senere en av jentene gikk bort til bordet vårt, hvor jeg og min date var å ha et par drinker mellom danser, og hun spurte (mer som krevde) at jeg danse med henne. Så å være en kul rykk jeg gjorde.

Nå kan du kanskje tenke - hva gjorde det gjøre?

Det fikk min dato tror at jeg var i høy etterspørsel. Det plantet et frø i mitt dato sinn at selv om hun var med meg, kunne jeg veldig enkelt velge fra mange andre kvinner som ville være mer enn glad for å danse med meg. Det er også demonstrert en dominans og selvsikkerhet, og at jeg var der å ha en veldig god tid ... med dato min eller med andre kvinner.

Og mannen gjorde det aldri forandre min date oppførsel den kvelden. Hun var villig til å gjøre noe for å glede meg, og tro meg, hun gjorde akkurat det jeg ville at hun skulle gjøre.

(Jeg var ikke den eneste fyren der ute i klubben. Det var andre gutter der bare drikking og se!)

Så bunnlinjen her er ... lære å danse, og dørene vil åpne opp til deg. Det vil bygge tillit, holde deg i toppform, og mest av alt, spør kvinner har deg ut.

Eronneet löytää rakkautta, suositella Virtuaalitreffailun