mandag 1. august 2011

Topp 7 grunner Dating kan være en utfordring


Av David Wygant

Dating er ment å være gøy.

Det er det du har fortalt deg selv som du var slutt på ekteskapet og tar fatt på å være singel igjen.

Så hvordan takler du utfordringene fremover?

Dating er en prosess mange av oss virkelig kan leve uten. Det er en følelsesmessig berg og dalbane som kan drive deg til å drikke fire år gamle flasker av Mikes Hard Lemonade fra baksiden av kjøleskapet ditt. Det er så mange oppturer og nedturer for dating.

Her er mine topp 7 liste over de mest frustrerende dating oppturer og nedturer og hvordan du føler deg bedre om dem:

1. Vi har gjort ute på parkeringsplassen, og de aldri ringte igjen. Making out er gøy! Du trengte det. De trengte det. Ikke slå deg opp som du gjorde det, bare innse at du gjorde det. Du trengte noen mandel hockey og å cop en følelse. Være greit med det. Det var en stor dato. Du var i øyeblikket, og du opplevd noe som du ønsket å gjøre. Plus dating handler om å ha det moro som vi gjorde tilbake i College. Så skimte politimann en følelse og være som en tenåring igjen!

2. Jeg tekstet dem neste morgen for å si "jeg hadde en flott tid i går kveld," og de aldri tekstet tilbake. Hva så? Du hadde en flott tid i går kveld. Så gjorde de. De bare våknet, og deres post-date oppsummering var forskjellig fra deres. Ja, de sannsynligvis hadde en god tid, men når de tenkte på det, jo kjemi og "it" faktoren var ikke der. Det handler ikke om deg. Minst du var ærlig. Du lobbed i en ærlig tekst. Så du gjorde alt du kan gjøre.

3. Stopp mentale post-date oppsummering misbruk. Du gikk ut med noen som du trodde du hadde en forbindelse, og det viser seg at du ikke gjorde det. Så nå du skal mentalt tortur selv for de neste fire dagene prøver å finne ut hva du sa galt. Du vil også tortur alle vennene dine å spørre dem hva du kunne gjort annerledes for å få et annet resultat. Det er ingenting du kan gjøre annerledes etter en date er over. Det var ikke samtalen om drunken onkel at du nå tenker gjorde ham tror du er en spirende alkoholiker. Den post-date oppsummering er en form for mental tortur. Du vil aldri få vite hva den andre personen tenker hvis de ringer deg. Hvis de ikke ringer, det egentlig betyr at han eller hun er bare ikke så inn i deg (som er omtrent det eneste gode råd fra den latterlig dumt bok).

4. Skulle jeg ha sagt noe annet på min telefonsvarer beskjed? Du la igjen en talemelding, og nå er du replaying det i hodet ditt tusen ganger. "Var det jeg sa" I går kveld var gøy "ikke med nok entusiasme? Er det det som gjør at personen ikke ringe meg tilbake? "Når det kommer ned til talemeldinger, jo kortere meldingen jo bedre er det. Fra en gammel salgsteknikk, jeg har alltid foretrekker å si "I går kveld var moro. Jeg har noe virkelig morsomt å dele med deg neste gang vi snakker. "Det er det. . . Det skaper litt av intriger, litt mystikk og ingen mental tortur.

5. Hvem bryr seg om hva de tror? Du forlot ovenfor talepostmelding uten å vite hvis du noensinne vil se dem igjen, og de ikke ringe deg tilbake. Du begynner å tenke "nå de vet at jeg liker dem ... og de liker ikke meg. "hva så? Er det bedre bare ikke å gjøre noe? Er det bedre å bare sitte der og håper og ber om at de kaller? Jeg har alltid tro på å være ærlig. Hvis du er den som forlot talepostmelding og den andre personen ikke kaller tilbake, igjen, hva så? Du må gjøre det som føles riktig for deg.

Seks. Slutte å gi din makt bort til én person. Hvis en to timers dato kan føre til at du gir bort all din makt og tillit, så må du lære å omfavne deg og elske deg selv enda mer. Dette er bare en person du gikk ut med at du visste for to timer. De vet ikke hvilken fantastisk person du er. Det eneste de vet er den personen de satt over fra ved bordet. Enten de velger å henge med deg igjen er ikke problemet. Problemet er at en person ikke kan fastslå deres verdighet. Dette er bare en person som du gikk ut med, og de ikke ringer deg tilbake. Du har stramme huden din. Avvisning er hva dating handler om. Du kan bare ikke ta det personlig. Hvis jeg går ut med noen og jeg hadde en flott tid, men de vil aldri se meg igjen, jeg er fortsatt en flott person neste dag.

7. For å føle deg bedre om dating, må du tenke overflod. Bare fordi du tror du liker noen og de ikke ringe deg tilbake, dette er ikke den siste personen i verden du kommer til å møtes. For å være en vellykket dater, må du øve overflod. Kraften i overflod er treningen din oppmerksom på at hvis det ikke fungerer med en person (eller ti personer), at det er mange andre mennesker der ute som ønsker å møte deg og henge ut med en fantastisk person som deg.

Den neste tingen du trenger å gjøre er å gjenta syv ganger "Det virkelig er mange fisk i havet." Du trenger bare å være villig til å sette polet der ute hver eneste dag inntil du kobler den du er ment å være med .

Hombre-mujer Citas Diccionario