søndag 13. november 2011

Du er Fun?


Hvordan velger du vennene dine? Hvem velger du å være rundt? Mest sannsynlig er disse menneskene er de du oppfatter å være "morsomme".

Kvinner er de samme som oss i denne forbindelse. De vil ha en mann som er morsom å være rundt og de har en god tid rundt.

Jeg tenker på den gangen jeg begynte å bli lagt mest. Jeg var en villmann i disse dager, alltid ha en god tid rundt kvinner, festing det opp hvert sekund jeg hadde, å være festens midtpunkt.

Vurder idiot som river den opp på dansegulvet, og kan ikke danse verdt en jævla. Denne fyren har vanligvis kvinner rundt ham. Hvorfor er dette? Fordi han er gøy! Fyren vet å ha en god tid og dette er attraktivt for kvinner.

Nå innser jeg at du kan sitere mange eksempler der kvinnen er med en total idiot som du ikke ville vurdere "moro" i det hele tatt. Men i noen merkelig måte tror hun sannsynligvis er han veldig morsom å være rundt.

Jeg minnes mine tidligere forhold også, der hvis jeg fikk altfor alvorlig med jenta, ville ting snart slutt. Når moroa er over, går jenta i min erfaring.

Dette tipset av Eddie Money på SoSuave Diskusjonsforum.