fredag 18. november 2011

Hook en Brother Up


Vi har alle hørt uttrykket "Hook aA Brother Up." Og hva bedre å hekte en fyr opp med enn en kvinne?

Hver eneste mann på planeten har minst et par jenter som venner. Så i teorien, jo mer gutta du vet, jo flere jenter du bør vite.

Tenk deg at du får en telefonsamtale fra en av vennene dine som går noe sånt som dette:

"Hei, bro, sjekk den ut. Jeg snakket med min venn Stacy, du vet, den varme blonde dama du likte i det bildet jeg viste deg? Og siden du er gutten min, var jeg selge deg big time, og hun var kjøpe den.

"Etter at jeg fortalte henne hvordan du er en musiker, en kampsportutøver, og hvordan du hater brokkoli like mye som hun gjør, hun er døende å møte deg Her er hennes nummer. - Jeg fortalte henne å holde fredag ​​kveld åpent slik at du kan sette noe opp med henne. "

Holy Kristus. Er dette en venn eller hva?

Ring meg en Psych større, men la oss analysere dette litt, skal vi? Din venn bare tok vare på minst 80% av jobben for deg - vi har helt forbigått i forlegenhet med å prøve å etablere øyekontakt og potensialet avvisning på en anmodning om en dans / samtale / telefonnummer, osv. ..

Og ikke minst, hun allerede vet noen ting om deg - ting som vil fungere som et utgangspunkt i samtalen. Så nå at din venn har eliminert de fleste av de enerverende aspekter av en innledende mannlig-kvinnelig interaksjon, bør resten være jevn seiling.

Som vi alle vet, du er en flott fyr, og være med deg er den beste beslutningen noen jente noensinne kunne gjøre - det eneste problemet (før nå, altså) var å få en jente til å gi deg den tiden av dagen for å bevise dette mye til henne.

Vel nå har du fått sin tid - en god venn (som vil bli generøst belønnet enten i form av alkohol neste gang du er ute sammen, eller ved å returnere favør med en jente du er venner med) har allerede sørget av dette.

Logisk, er det mye lettere (mentalt, følelsesmessig og selv økonomisk) for å lære at en kvinne er utilgjengelig og / eller uinteressert fra din venn enn det er å komme til samme konklusjon etter: å bli skutt ned, blir blåst av / stod opp, gitt en falsk nummer, eller bli melket av (Doc Kjærlighedens skapt-vilkår) en "leiesoldat" eller "profesjonell dater".

En kvinne, alliert med Cosmo magazine og kvinnedominerte partisk kjærlighet eksperter, har ført en krig mot mann for lenge siden - en krig som vi kan vinne hvis vi setter våre hoder sammen og lure disse enkle, emosjonelle skapninger med vår overlegne logikk.

Les alt på DJ siden - hvis du er seriøs om å forbedre deg selv og ditt kjærlighetsliv, da du ikke kan gå galt.

Og husk, neste gang en kvinnelig venn av deg å klage / sutre / gråte til deg om hva en drittsekk kjæresten er, hvordan hun hater å være alene, eller hvordan hun kan ikke finne en god fyr, åpne munnen og absolutt noe som høres ut som dette:

"Stephanie, har jeg noen gang fortalt deg om min venn Joe? Nei? Oh, han flott! Du vil elske ham ..."

Da snakker din venn opp slik han ville gjøre for deg, om du får denne fyren lagt, en gang bare dato, eller bare et telefonnummer, vil han sette pris på din innsats mer enn du vet og vil være spesielt ivrige etter å gjengjelde den samme vennlighet.