mandag 14. juni 2010

Romance Ifølge Mars


The Atlanta Journal-Constitution

Når min venn Kendall fortalte meg at hun var å kjøpe hennes kjæreste en gjæringssag for en jubileum, couldnâ jeg € ™ t hjelpe, men erte henne litt. Ingenting sier romantikk som en makt så! Siden jeg var medvirkende i dekning gave, fikk jeg se henne Guya € ™ s respons da han la øynene på den. Han var opprømt!. Hun ga mannen hva han egentlig wantedâ € | romantikk i henhold til Mars, ikke Venus.

Mange kvinner tror røde roser, stearinlys middager, champagne, og overraskelse helgeturer når de tenker på romantikk. Menn donâ € ™ t nødvendigvis knytte alle disse sappy ting med romantikk, men, mange går med på det, å gjøre oss lykkelige. I dating, romantikk tar også på ulike ansikter.

Når to mennesker er dating, den enkle søte bevegelser er fulle av romantikk, fordi den er blandet med mulighetene for noe dypere. Siden menn og kvinner oppfatter romantikk annerledes, kvinner savner av romantiske gester som menn vise i dating.

Jeg spurte noen mannlige venner av meg hva romantikk betydde for dem. De delte også det de betraktet som romantiske gester. Overraskende, didnâ det € ™ t virkelig har å gjøre med soverommet.

Menn virkelig grave komplimenter. De liker det når vi merker store ting om dem, enten det er en hyggelig kommentar om deres verktøyet belte eller deres Kenneth Cole beltet, de helt spise det opp. Det hjelper hvis kompliment faktisk er ekte, og ikke overordnede.

Tilpasset datoer. Sikker på at du kan gjøre reservasjoner i restauranten du elsker, muligens hvor du har vært med utallige andre menn, men å skape en kveld som er spesielt rettet til dateâ € ™ s ønsker, liker, og favoritter score mange poeng med gutter.

Små ting går en lang vei. Gutter synes å være stikker til at hele â € œwe er lett å pleaseâ € forestilling, og jeg kan begynne å tro dem. Mennene sier at selv små ting som hadde sitt favoritt øl på huset ditt, få NFL nettverket på digital kabel, eller kjøpe seg sokker som skriker romantikk til dem. Det viser at du bryr deg nok til å gjøre en innsats kun for ham. Ikke ulikt damene, innsats = romantikk.

Hva er andre mann-godkjent romantiske gester?

Ladies, hva er det mest romantiske datoen du har opplevd? Hvordan du romanse en fyr du er dating?

Gutter, hva er din ide av romantikk i dating? Hvordan det endres når et forhold utvikler?

Har romantikk eller mangel på romantikk avgjøre kompatibilitet?